utorak, 03.02.2009.

Part 4.

-Hajdete vas dvoje.Na odmorištu som.Protegnite noge.
Na očeve riječi otvorio sam oči.Vani je se već polako i mračilo.Nije se bližila noć.Ne, to su bili oblaci koji su se počeli nakupljati već od našeg izlaska iz grada.Prilagođeno meni.Htio sam se ustati,ali osjetio sam pritisak na prsima.Jedva svjestan sebe spustio sam pogled i vidio Yuri kako spava.Izgledala je nevjerojatno blaženo.Njezina glava pratila je kretnje mog disanja.U tome trenutku osjećao sam se bliže njoj.Možda ikad fizički nećemo biti jedno,ali ako je ovo najbliže tome,neka ostane ovako vječno.
-Ne možemo se drugo zadržavati.-čula je se očeva vika sa neke pristojne udaljenosti.Nisam je želio buditi,ali ukočenost mi je prošla tijelom.Iako s obzirom na svoju dob nije bila mnogo teška,ipak duže vrijeme pritisak je sve jači te je imalo svoje posljedice.
-Yuri…Yuri,probudi se.-pokušao sam tihim glasom i laganim gurkanjem.Znao sam da neće uspjeti.Ona je i dalje spavala.
-Yuri,ide mali pauk.Mislim da će te ugristi.
Koliko god taj plan bio dobar i koliko god je njegov bit uspio,posljedice su bile kobne.Na spomen malog pauka,njezin lakat dobro je udario u moja prsa,ona je svojom glavom pukla o krov auta,a sokovi koji su se nalazili iznad u mrežama završili su po meni.Na moju nesreću bili su u tetrapaku.Dobio sam slatko kupanje.
-Ajme,Tatsuya,oprosti,oprosti,oprosti,oprosti!!!!
Već sam osjećao zujanje muha oko sebe.
-Miči!!!-odgurnuo sam je od sebe i istrčao uz automobila.Pogledom sam tražio onu malu oznaku za toalet.Kada sam je pronašao,smireno sam ušao.Nikog nije bilo,a i nije me čudilo.U onoj brzini kojom sam trčao po odmaralištu nisam vidio niti jedno auto osim našeg niti ikojeg čovjeka.Umio sam lice,kosu stavio pod slavinu.Nakon toga svukao majicu i oprao gornji dio tijela.Voda je bila ledena.Iako je bilo toplo poslijepodne,znao sam da ću se prehladiti ako dugo ostanem mokar.Iza sebe sam čuo otvaranje vrata.Hladni vjetar je prodro u toalet.Refleksno sam okrenuo glavu.Mokra kosa mi je padala preko očiju tako da nisam dobro vidio,ali u jedno sam bio siguran…nije muško.Sitna figurica,očito nejakog dijela.Izgovorio sam ono prvo što mi je palo na palo na pamet.
-Yuri?
Vrata su se zatvorila.
-Donijela sam suhu majicu i ručnik.
Maknuo sam kosu sa očiju i vidio Yuri.Prišla mi je i pružila ih s pogledom uperenim prema podu.Nije me pogledala.
-Hvala.Već sam mislio da ću mokar morati do auta.
Uzeo sam ih te stavio na kraj lavaboa(ne pitajte-.-riječ grozno zvuči).Osjetio sam kliženje nečeg slatkog sa kose pa sam je opet stavio pod vodu.Od hladnoće sam mislio da će mi lubanja raspuknuti.
-Tatsuya,bilo bi dosta.
Povukla me je od slavine,bacila ručnik na glavu i počela mi sušiti kosu.
-Šta..?
-Voda je ledena,vani je hladno.Trebaš je što prije osušiti ako misliš izaći.
Od ručnika nisam vidio nju,ali propela je se na vrhove prstiju.Bliznaci možda jesmo,ali neke razlike su jednostavno ogromne.Pustio sam je da suši.Lagano je trljala,na svakom mjestu pomalo.Godilo mi je.Bilo je umirujuće.Odjednom,stala je.Skinula je ručnik i stavila ga na lavabo(-.-).Pogledom mi je letjela s oka na oko i na kraju me uzela za ruku,povukla prema prvom zidu i naslonila me na njega.Ruke je stavila pored mene.Gledao sam je u nevjerici.
-Yuri…
-Začepi.
Poljubila me je.Ne ono nevino,ne sramežljivo već…već me je poljubila(French kiss).Držao sam stanje šoka pa sam je odgurnuo.
-Yuri,koji ti je vrag?
-Ne mogu se suzdržati.U autu sam zamalo pukla ali nisam mogla pred majkom i ocem.
Ponovno je jako prislonila svoje usne mojim.Nisam htio prekinuti ali morao sam znati.
-Yuri,zašto?Zašto ovdje i zašto sada?
-Kada dođemo kod bake i djeda nećemo moći nikako biti sami.Sada samo hoću da te se nasitim da ne bih pukla pred svim onim ljudima.
-Yuri…
Ušutkala me je svojim usnama.Htio sam da pusti jer je svakog trena netko mogao upasti,ali nije popuštala.Nije popuštala ni u poljupcu,a ni u držanju mene pribijenog uz zid.Nisam se mogao boriti protiv onog što i sam hoću.Slijedio sam njen ritam.

*Yuri POV
Držala sam ga pribijenog uza zid.Ovo mi je bila zadnja prilika da ga imam uz sebe za dugo vrijeme.Osjetila sam kako se njegov jezik pokušava povući jer me je pokušao odgurnuti,ali držala sam sve konce.Opirao je se jače sve dok na kraju nije se uspio osloboditi.Pogledao me je na trenutak a zatim odvukao u jednu od kabina,zaključao vrata i mene pribio uza zid.
-Sada smo sigurni.
Nasmijala sam se,uzela mu glavu u ruku i povukla je k sebi.Usne su nam se ponovno spojile.Jezikom sam ponovno potražila njegov.Nisam htjela pustiti.Ruke sam spustila na njegova leđa.Za svoje godište imalo je razvijeno tijelo.Ruke su se spuštale i završile na stražnjici.
-Yuri…
-Začepi.
Uzela sam mu ruke i zavukla ih pod svoju majicu.Shvatio je bit.Bridio je mojim tijelom prema gore dok mi nije došao do grudi.Majica mu je smetala.Uzeo ju je i svukao.Završila je na podu.Polako sam se odmakla sa njegovih usana i polako mu,ljubeći ga,prelazila preko njegove čeljusti do vrata.Iako je voda po njemu bila hladna ,tijelo mu je gorilo.Ljubila sam ga po vratu.Osjetila sam kako rukama prelazi po mojim leđima te,došavši do mojeg grudnjaka,otkopčao ga je.Spao je.Privukao me je još bliže sebi.Rukom je se polako spuštao do mog struka.Došao je do kraja traperica.Ruku je počeo podvlačiti ispod njih.
Hladni vjetar proparao je toaletom.Vrata su se otvorila.Doslovno smo se zaledili te naglo odvojili jedno od drugog.
-Tatsuya?
Tata.
-Jesi li tu?
Pogledali smo se.Nije nas smio vidjeti zajedno,ne ovako…neobučene.Klimnula sam.
-Ovdje sam,tata.-rekao je Tatsuya.
-Jesi dobro?Zašto su majica i ručnik na lavabou(-.-)?
-Yuri me je polila sokom.Sve je uredu.Brzo ću doći.
-Aa,uredu.

*Tatsuya POV
Krenuo je prema vratima.Htio sam odahnuti.
-E,da.Znaš li gdje je Yuri?
Novi val hladnoće prošao je kralježnicom.
-Ne,ne znam.Da nije negdje okolo ili u ženskom toaletu?
-Da…
Tišina.
-Požuri,ok?Moramo poći.
-Naravno.
Čulo je se šuštanje vode iz lavine,njezino zatvaranje te otvaranje i zatvaranje vrata toaleta.
Odahnuo sam.Pogledao sam Yuri.Još je bila u blagom šoku.Povukao sam je k sebi i čvrsto zagrlio.
-Uredu je.Sad je sve uredu.
Tresla je se.
-Yuri?
-Zamalo smo uhvaćeni.Da me nisi ovdje odvukao,tata…
Glavu je pribila uz moja prsa.Osjećao sam nešto mokro kako klizi niz njih.
-Daj,ne plači bez razloga.Sve je uredu.Nemoj plakati.
Uzeo sam joj glavu u ruke i poljubio ju,nježno i lagano.Nakon toga sam joj se nasmiješio.
-Hajde,moramo ići.
Pomogao sam joj da se obuče.
-Ja ću prvi,a ti kasnije za mnom.OK?
Dotakla je moje usne svojim.Potvrdan odgovor.Nasmijao sam se.Izašao sam iz kabine,navukao majicu,popravio kosu,uzeo ručnik i izašao iz toaleta.Požurio sam prema autu.Dio preliven sokom bio je prekriven ručnikom pa sam sjeo na njega.Čekali smo Yuri nekoliko minuta.Čim je ušla,majka je odmah počela komentirati.
-Gdje si bila?
-Toaletu.
-Zašto mi se nisi odazvala kada sam te zvala?
-Možda nismo bili u isto vrijeme.Napravila sam krug oko odmarališta.
-Draga,prestani.Nije uradila ništa protuzakonito.
Pogledi Yuri i mene su se sreli.
-Dajte da napokon krenemo.
Tata je upalio auto te smo ubrzo izašli na autocestu.Umor od hladne vode me je svladao pa sam legao koliko sam mogao.Zatvorio sam oči.Osjetio sam težinu na prsima.Otvorivši jedno oko,ugledao sam Yuri.Nasmiješio sam i zaspao.

ne sviđa mi se nimalo....napisano totala na brzinu :S

/09:51/ nevermind or? /3 lost souls)/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.