subota, 17.01.2009.

Part 1.

Ušao sam u sobu.Jaknu sam samo bacio preko stolice,torbu uz stol i sjeo na fotelju do prozora.Vani je pljuštala kiša.Ulica se nije mogla vidjeti.Kapljice su udarale o prozore toliko jačinom da su stvarale glazbu.Nisam ih mogao čuti.Misli su mi išle na drugu stvar i ako uvijek.Čak ni udarci kapljica ih nisu mogli otjerati.Ništa ih nije moglo otjerati osim…jedne stvari.
Vika je proparala kućom.Znao sam tko je.Vrata sobe su se nasilno otvorila.Lijeno sam glavu okrenuo.
-Onii-chaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!Zašto me nisi pričekao?!?!?!Totalno sam smočena!!!- hvatajući zraka reče mokro djevojče.Sa kose su joj kapale kapljice kao sa tuša,odjeća joj bijaše toliko mokra da se slijepila uz nju.I dalje sam gledao.
-Nije mi se dalo čekati.-rekao sam i pogledao ju od glave do pete.
-A da skineš tu odjeću i odeš se okupati.Razbolit ćeš se,znaš.
-Ma nemoj.Pa barem ću ostati doma i neću kisnuti jer je oni-chanu bilo lijeno čekati.-zaderala se.Nisam podigao glasa.Zadržao sam izgled lijenosti.Ustao sam,uzeo je za nadlakticu i odvukao u kuhinju.
-Hej pusti me!!Hej!!Boli me,manijače!!
Ušli smo.
-Kakva je to buka?-upita žena sa radnim stolom.
-Yuri je došla mokra kući i neće da se okupa.Natjeraj je.
Yuri me je pakosno pogledala.
-Tatsuya,pusti sestru.A ti Yuri…nemoj se drečiti po kućii…-odmjeri je pogledom- i idi se okupati.Razbolit ćeš se.Tatsuya,pusti je.
Yuri je otrgnula ruku iz moje i odmarširala u sobu.Pratio sam je pogledom.
-Tatsuya,molim te nemoj da se ovo ponavlja.-reče majka.
-Uredu.
Primijetila je da sam odsutan.
-Hajde idi.Vidim da nisi s nama.-reče i mahne krpom prema vratima.
-I ti se otuširaj!-vikne mi.
-Naravno.Samo da davež završi.
-Tatsuya… -pogleda me držeći krpu i ruku na struku.
-Dobro,dobro.Shvatio sam.-zakotrljam očima i odem u sobu.
Yuri je trebalo pola sata da bude gotova.
-Nije mi jasno.Mokra je ionako.Mogla je jednostavno samo
staviti šampon i doviđenja.-mrštio sam se dok se njezina vika tj. pjevanje čulo iz kupaonice.Viknula mi je sa vrata.
-Onii-chaaaaaaaan!Tvoj red.
-Dobro.
Ušao sam u zamagljenu kupaonicu.Nisam ništa mogao vidjeti sve dok netko nije otvorio prozor.
-Haaah,zbilja je vruće.-uzdahnu Yuri.Kada je se magla razišla mogao sam je vidjeti.Bila je umotana u ručnik,od grudi do malo iznad koljena.Kosu je nespretno umotala da joj je poispadalo nekoliko pramenova.Tada je počelo. Tada sam osjetio njezin miris,prirodni miris.Šampon ga nije mogao prikriti a uz ovu paru je bio još jači.Stajala je tu,ispred mene bez ičeg na sebi osim onog komadića tkanine držeći omotanu kosu desnom rukom.Tijelo joj se očitavalo.Nježno,sjajno,savršeno i…moje.
-Hej,hoćeš da se otuširamo skupa kao prije?-prekinula mi jemisli.Imala je smiješak na licu
-Ne.Tvoj red je prošao.Gubi se.
-Kvragu,zašto moraš biti takav?!Prema svakome si dobar,ali prema svojoj sestri blizanki nimalo.
-Briši.
Ljutito je uzela odjeću iz košare,izašla i treskom zatvorila vrata.Stao sam uza zid i skliznuo uz njega do oda kupaonice.Otkopčao sam košulju oko vrata.Dušilo me.Pohlepno sam uzimao zrak.
-Kvragu,zašto meni,zašto meni?-desnom sam udario o pod kupaonice,a lijevom se uhvatio za glavu.
-Toliko godina i nije me prošlo.Ovo je prokletstvo.U sestru,u vlastitu sestru.-počeo sam se sam sebi smijati ali ubrzo sam mogao osjetiti provalu tuge.
Svukao sam se i otišao pod tuš.
Stajao sam na vratima sobe sa ručnikom na ramenu.Njezin miris ispunio je sobu.Nostalgija me je uhvatila.Polako sam prilazio njenom krevetu.Ručnik sam tiho stavio na stolicu dok sam pokraj nje prilazio.Došao sam joj do ruba
kreveta.Spavala je na leđima sa pokrivačem do struka.Na sebi je imala samo potkošulju.Čuo sam joj disanje,tiho i blago.Sjeo sam na krevet. Vidjevši joj svilenu kosu razbacanu na jastuku,snene oči i blago otvorene usne nisam mogao odoljeti.Polako sam koljenima stao sa svake strane njezina tijela,ruke sam stavio do glave joj pazeći da joj ne pritisnem kosu.
-Ovo je ludilo.Ona mi je sestra.Ovo nije prirodno.Ovo je bolesno.-mislio sam u sebi.Primakao sam se do te mjere da sam osjetio njezin dah na licu.Pokrenula je donju usnicu.
-Nakon ovog ništa više neće biti isto.
Uzdahnuo sam i polagano prislonio svoje usne na njene.
Da,poljubio sam sestru.

/17:29/ nevermind or? /3 lost souls)/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.